۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۹

فرمانده سپاه دشتی:

شهدای خلیج فارس با ایمان و اقتدار در برابر آمریکا ایستادند

شهدای خلیج فارس با ایمان و اقتدار در برابر آمریکا ایستادند

بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه جبهه مقاومت هرگز متوقف نمی‌شود، گفت: شهدای خلیج فارس با ایمان و اقتدار در برابر آمریکا ایستادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا زارعی تبار دوشنبه شب در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خلیج فارس در روستای بحیری با تأکید بر نقش شهدا در ایستادگی مقابل دشمنان اظهار داشت: شهدا ما با ایمان قوی توانستند در برابر آمریکا و دشمنان اسلام با اقتدار بایستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: دشمن فکر می‌کند که با ترور می‌تواند روند پیشرفت جبهه مقاومت را متوقف کند، اما خون شهدا موجب رویش‌های جدیدی شده و این پرچم هرگز بر زمین نخواهد افتاد.

وی افزود: شهدا ما آرزوی شهادت داشتند و عاشق ولایت فقیه بودند. آنچه که مسیر پیروزی را تضمین می‌کند، تدابیر ولی امر مسلمین است و در جمعه نصر با تدابیر حضرت آقا، جنگ تغییر کرد و ایشان با حضور عمومی در میدان‌، روحیه‌ای متفاوت به مردم دادند.

زارعی تبار به نقش رهبر انقلاب در مدیریت جنگ روانی نیز اشاره کرد و گفت: هیچکس در شرایط کنونی جرأت چنین کاری که در این شرایط در بین عموم ظاهر شود را ندارد و تنها رهبر الهی است که توانایی این کار را دارد.

وی اضافه کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی نیز جرأت ندارد حتی یک دقیقه در خیابان‌ها ظاهر شوند و با استفاده از زور زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند.

فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد: موشک‌های جمهوری اسلامی، علاوه بر توان فنی، از سوخت معنوی ناشی از ایمان مردم برخوردارند و ساختار مردمی جمهوری اسلامی پشتوانه اصلی این قدرت است.

وی تصریح کرد: شهید مهدوی و شهدای خلیج فارس همواره گوش به فرمان ولی فقیه بودند و این مسیر پر افتخار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6250032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha